Είχα τη μεγάλη τύχη να δουλέψω πάνω από 20 χρόνια μαζί με τον Πότη Παρασκευόπουλο. Αυτός ο γλυκύτατος άνθρωπος, ο γεμάτος ανθρωπιά και καλή διάθεση, δεν σου θύμιζε καθόλου, αν δεν τον ήξερες καλά, το σκληρό αγωνιστή της Αριστεράς, που πέρασε όλη του τη νιότη -κάπου 20 χρόνια- σε φυλακές και εξορίες,..