«Η ζωή είναι δύσκολη», επαναλαμβάνει η μαμά μου κάθε φορά που γκρινιάζω. Και πώς να μην γκρινιάζω; Αφού μας έχουν βάλει στην πρέσα. Ούτε στιγμή ανάσα! Στα δεκαεφτά μας, είμαστε οι πιο σκληρά εργαζόμενοι στη χώρα. Ξύπνημα από τ’ άγρια χαράματα, εφτά ώρες σχολείο, γεύμα, μετά μάθημα για πτυχίο ξένης γ..